FAQ

1. Cum se efectuează livrarea?

Livrarea tuturor produselor achiziționate online se efectuează prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier.

2. Care este termenul de livrare?

În cazul în care produsul achiziționat este pe stoc, termenul de livrare al produsului comandat este de maxim 3 zile lucrătoare. În caz contrar, comanda acestuia se realizează în maxim 20 zile lucrătoare.

3. Care este costul transportului?

Transportul este gratuit pe teritoriul României.

4. În cazul returnarii unui produs, cine va suporta costul transportului?

În cazul returnării unui produs achiziționat online, costul transportului va fi suportat de către client.

5. În cazul schimbării unui produs, transportul este gratuit?

În cazul în care doriți să schimbați sau să modificați un produs achiziționat online, costul va fi suportat de către client.

6. Care sunt metodele de plată acceptate?

Plata poate fi efectuată online, prin intermediul serviciului de plăți MobilPay sau ramburs în momentul recepționării coletului.

7. Este inclusă în preț ambalarea pentru cadou?

Desigur. Toate produsele noastre sunt ambalate în cutii și pungi personalizate.

8. Produsele au certificat de autenticitate și garanție?

Se oferă certificat de garanție și autenticitate pentru toate bijuteriile, acestea fiind însemnate cu titlul aliajului și marca. Se specifică, de asemenea, caratele pietrelor din montură.

9. Cum pot afla mai multe informatii legate de un produs?

Dacă dorești mai multe informații legate de produsele noastre, ne poți contacta la numărul de telefon 0758040116 sau să lași mesaj la office@sofija.ro

10. Cum pot returna un produs achiziționat online?

Un retur poate fi făcut în termen de 14 zile de la data achiziției.

11. În cazul unui retur online, cum mi se va înapoia suma plătită?

În cazul unui retur online, suma plătită va fi transferată în contul dumneavoastră, după primirea și evaluarea produsului returnat în termen de 10 zile.

For proper sizing, we recommend using a tape measure